Vítejte, můžete se přihlásit nebo zaregistrovat.
Čeština Deutsch
Váš nákupní košík je prázdný!

Reklamační řád

Reklamační řád popisuje zásady a principy uplatňované při reklamaci zboží dodávaného naší společností. Tento reklamační řád nevylučuje ani neomezuje jakákoliv závazná zákonná práva zákazníka nebo jakákoliv práva zákazníka vůči prodávajícímu.

Případné reklamace vyřídíme v souladu platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby). 
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak.

Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud : 
- Výrobek byl poškozen při přepravě (Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Zákazník není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce).
- Výrobek byl poškozen neodbornou instalací nebo zacházením a obsluhou prováděnou v rozporu s uživatelskou příručkou (pokud u výrobku existuje).
- Výrobek byl používán v podmínkách, které neodpovídaly parametrům a požadavkům uvedeným v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
- Výrobek byl poškozen působením živlů.
- Výrobek byl poškozen nadměrným zatěžováním nebo používáním v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci (pokud u výrobku existuje).
- Výrobek byl poškozen v důsledku zapojení do sítě, která neodpovídá příslušné ČSN.

Odstoupení od smlouvy

Kupující – spotřebitel má v souladu s ustanovením $ 1829 odst.1 Občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží bez známek používání nebo opotřebení, v původním obalu nebo obalu, který bude dostatečně chránit zboží při přepravě poslat zpět v uvedené lhůtě. Po obdržení a kontrole vráceného zboží Vám bude obratem zaslána zpět částka odpovídající prodejní ceně zboží na Váš účet, jehož číslo uveďte v průvodním dopise nebo na adresu. Náklady spojené s dopravou se nevrací.

 

Jak postupovat a co musí reklamace obsahovat:

- Název reklamovaného zboží a podrobný popis závady
- Kompletní výrobek reklamace
- Záruční list nebo daňový doklad (u příslušenství je záručním listem doklad o koupi – stačí kopie).
- Adresu kam zaslat vyřízenou reklamaci a kontakt na Vás (telefon, email na Vás)